tisdag 1 december 2009

December

Tentan gick bra, tror jag. De hade i alla fall tillräckligt med återanvända frågor från äldre tentor för att jag skulle känna mig säker. Lata jävlar.
Öl blev det också, jippi! Två stycken 2.8:or och jag kände mig nästan full. Billigt och bra.
Idag åter till plugg och jobb, när ska det sluta? Jo, om 2 år och då blir det bara jobb. Eh, bra?
Organisationslära är typ det flummigaste jag läst och då har jag ett antal A- kurser i bagaget från humanistiska institutioner men den här fek:en tar priset. Varför ser då Ekonomikum ut som en stureplansklubb kl 0200 en lördagsnatt och inte ett hippiparty? Det kan man ju fråga sig.

3 kommentarer:

  1. Du är min älskling - lycka till med hemtentan imorgon du gulligaste av gulliga, du är så duktig på att bli snäll till jul. Pussar.

    SvaraRadera
  2. O va bloggen känner sig övergiven nu, hur mår du?

    SvaraRadera
  3. Var är du? Jag tror jag såg dig i morse...

    SvaraRadera