onsdag 11 november 2009

Sjukdom och plugg

Idag mådde jag verkligen kasst. Höll på att svimma på lektionen och satt med huvudet i toastolen halva kvällen. Sen vände det huxflux och jag är idag hemma fast jag är frisk, känns konstigt men man måste ju säga till i rimlig tid om man kommer eller inte dagen efter. Hursom! Nu sitter jag med världens nackvärk då jag sovit för länge och suttit i soffan hela kvällen. Sitter iof. där nu också men med värmekudde. En kompis hittade en jätteknut i nacken på mig i helgen. Ska be honom ta bort den på lördag om han kan. Ibland är det bra att ha 50% utbildade sjukgymnaster som vänner =)

Sitter och skriver på tråkiga inlämningsuppgifter i organisationslära. Trodde att det skulle vara roligare än marknadsföringen men den var nog roligast ändå.
Igår kom C hem med mina omklackade stövlar. De blev helt galet bra, som nya! Jag hade tappat ena sulan och gått runt så några månader så ena klacken blev helt sned,trodde verkligen att det var dax att kassera dem för alltid men nu är de finare än någonsin(köpte dem på loppis från början)
Ska hämta ut något paket sen som min galning till farmor skickat, alltid lika konstiga grejer. Men först ska den sista inlämningsuppgiften in så att jag kan koncentrera mig på den otroligt glamorösa uppgiften att tentaplugga till metodkursen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar